Cviky na ploché břicho, se kterými snadno posílíte a vyrýsujete přitažlivě vypadající břicho:

Jak sami víte, pro získání plochého břicha nestačí metabolická dieta nebo brát adipex retard bez předpisu. Je potřeba zapojit také pravidelné posilování:

1. Cviky na ploché břicho – izolované

Ideální pro začátek, protože Vám umožňují posilovat pouze břicho a nezapojovat ostatní svaly. Podobné cviky zvládne déle posilovat i začátečník.

Může jít například o zkracovačky:

  • zvedejte hlavu jen do té pozice, abyste měli maximálně zatnuté břicho – dál už nemusíte
  • ruce mohou zůstat za hlavou, ale rukama si nepomáhejte – snížilo by to účinnost cviku
  • cvik se nesnažte provést švihem, ale pomalým tahem
  • výdech probíhá při zvedání hlavy, při pokládání výdech

2. Cviky na ploché břicho – kombinované

Pokud se chcete trochu více zapotit a spálit více kalorií, vyzkoušejte některé kombinované cviky.

Při nich zapojíte více svalových partií břicha + některé další. Může jít například o zkracovačky s vytočením, viz animace:

zkracovačky s vytáčením

3. Cviky na ploché břicho – kompletní, intenzivní

Pokud chcete dělat rychlé pokroky při hubnutí, hodně se zapotit a spálit mnoho kalorií, pak zkuste některé intenzivní cviky. Zapojíte opravdu mnoho svalů, mezi nimi i břicho.

Příklad takového cvičení:


Proč se většině lidí nikdy nepodaří vyrýsovat přitažlivé břicho?

Důvodem rozhodně není nedostatek vytrvalosti nebo malá disciplína. Naopak – znám mnoho lidí, kteří dělají desítky cviků na břicho denně a přesto nemají vyrýsované, přitažlivé svaly.

Proč?

Protože pomocí cviků na břicho rozhodně nespalujete tuk na břiše. A aby Vaše přitažlivé svaly byly vidět a měl(a) jste přitažlivé břicho – musíte se také zbavit tuku na břiše.

Jak se tedy zbavím tuku na břiše?

Pro spalování tuků je potřeba zkombinovat určitý druh pohybu společně s dobře sestavenou stravou. Pokud Vás zajímá více informací o principech hubnutí, které Vám umožní získat přitažlivé břicho, klikněte na následující ikonu: