Cviky na šikmé břišní svaly:
vysvětlení a fotografie

1) Šikmé zkracovačky

zkracovačky s vytáčením

  • ruce můžete mít přiložené k hlavě, ale hlavu rukama netahejte
  • pro nejlepší posílení udělejte 20 – 30 přítahů, dejte si půl minuty pauzu a pak opakujte – takto celkem 4x

2) Šikmé přitahování kolen k tělu – viz obrázek.

Tímto cvikem posilujete nejen šikmé břišní svaly, ale i boky – což je často zanedbávaná oblast

3) Zvedejte obě nohy zároveň

Zpočátku půjde o dosti náročné cvičení.

Pro ideální výsledky střídejte strany. Pro nejvyšší posílení proveďte 10 (nebo pokud zvládnete více) nadzvednutí, dejte si půl minuty pauzu a pak opakujte – takto celkem 4x.


Proč se většině lidí nikdy nepodaří vyrýsovat přitažlivé břicho?

Důvodem rozhodně není nedostatek vytrvalosti nebo malá disciplína. Naopak – znám mnoho lidí, kteří dělají desítky cviků na břicho denně a přesto nemají vyrýsované, přitažlivé svaly.

Proč?

Protože pomocí cviků na břicho rozhodně nespalujete tuk na břiše. A aby Vaše přitažlivé svaly byly vidět a měl(a) jste přitažlivé břicho – musíte se také zbavit tuku na břiše.

Jak se tedy zbavím tuku na břiše?

Pro spalování tuků je potřeba zkombinovat určitý druh pohybu společně s dobře sestavenou stravou. Pokud Vás zajímá více informací o principech hubnutí, které Vám umožní získat přitažlivé břicho, klikněte na následující ikonu: