Jak shodit břicho: rychlý plán

Pokud chcete shodit břicho opravdu rychle, proveďte všechny následující kroky. Pokud na štíhlé břicho zas tolik nespěcháte, aspoň jeden z kroků by mohl přinést výsledky – ale už ně tak rychle:

1) Kardio cvičení:

Může se jednat o vytrvalostní sport, například cyklistika, běh nebo jízda na rotopedu. Kladu důraz na „vytrvalostní“, to znamená musíte zůstat v pohybu alespoň 30 minut ideálně 50 minut.

Stejně tak Vám pomohou sporty jako fotbal, basketbal apod., při kterých máte vysokou srdeční aktivitu více než 30 minut.

Proč právě takové sporty?

Protože při nich dochází ke spalování tuků.

2) Začněte posilovat

Toto doporučení platí i pro ženy. Samozřejmě se nemusíte snažit vypadat jako dásmké kulturistky, ale občas zajít do posilovny nebo 30 minut posilování na míči prospívá a určitě se nemusíte bát svalnatého těla.

Posilování sice tuk nespaluje, ale každý kilogram svalové hmoty, kterou naberete, Vám zvyšuje rychlost spalování kalorií v organismu – a to i když nic neděláte.

3) Projděte potraviny, které běžně jíte a přesvědčte se, zda nejíte zbytečně tučná jídla.

Pokud třeba běžně jíte párky k obědu a salám k večeři, jde o zbytečných 600 – 1000kcal denně.

Když místo toho budete jíst nízkotučnou kuřecí šunku nebo libové maso, ušetříte si klidně 15 – 30 000 kalorií za měsíc – to odpovídá 1,5 – 3 kg tuku měsíčně, které můžete touto změnou shodit!

Mírná, rozumná úprava jídelníčku je dlouhodobě mnohem účinnější, než agresivní diety typu 14 denní dieta nebo vajíčková dieta.

4) Nejezte sladké potraviny večer, zvlášť ne na noc.

Ideální by samozřejmě bylo nejíst vůbec sladké. Ale když už, raději po posilování a nebo v dopoledních hodinách.

Sladké potraviny před spaním nestačí organismus spotřebovat a proto je během noci mění na tuk.

Proč se mnoha lidem nepodaří shodit břicho, i když drží přísné diety a pravidelně cvičí?

Právě jsem popsal kroky, které vedou ke zhubnutí a vytvarování břicha.

To sice platí, ale v některých případech může i tento plán selhat.

Proč?

Protože ne vždy je nadváha jen důsledkem nesprávné stravy nebo nedostatku pohybu.

Existují totiž skryté příčiny nadváhy, které mohou hubnutí ztěžovat – nehledě na to, jak poctivě cvičíte a jak přísnou dietu držíte.

Pokud Vás zajímá více informací o skrytých příčinách nadváhy, klikněte na následující ikonu: